PODMÍNKY UŽITÍ APLIKACE – mZdraví
(dále jen „Podmínky“)
Tyto Podmínky užití aplikace společnosti Cyber Fox s.r.o., IČO: 25673360, se sídlem Milady Horákové 116/109, Hradčany, 160 00 Praha 6, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 60071, upravující užívání aplikace „mZdraví“ ze strany koncových uživatelů a s tím související práva a povinnosti.
Obsah
1. Účel Aplikace
2. Registrace – Uživatelský účet a osobní údaje Pacienta
3. Přihlášení do Aplikace
4. Užití Aplikace
5. Použití obsahu a práva duševního vlastnictví
6. Ochrana osobních údajů
7. Obsah a provoz Aplikace
8. Duševní vlastnictví
9. Základní technické požadavky
10. Rozhodné právo a smluvní vztahy
11. Kontakt na Provozovatele
12. Závěrečná ustanovení
1. Účel Aplikace
1. Mobilní aplikace mZdraví (dále jen „Aplikace“) je provozována společností Cyber Fox, s.r.o., IČO: 25673360, se sídlem Milady Horákové 116/109, Hradčany, 160 00 Praha 6, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 60071 (dále jen „Provozovatel“). Použití Aplikace podléhá následujícím podmínkám a právním předpisům platným a účinným na území České republiky. Registrací a používáním Aplikace souhlasíte s tím, že bez omezení či výhrad přijímáte tyto podmínky použití.
2. Účelem Aplikace je usnadnit a zprostředkovat vzdálenou komunikaci dospělých (zletilých) fyzických osob (dále jen „Pacienti“) v situaci, kdy se potřebují obrátit na svého poskytovatele zdravotních služeb (dále také jen „Poskytovatel“) zejména v rámci realizace práva Pacientů na nahlížení do zdravotnické dokumentace a sdělování informací ohledně zdravotního stavu.
3. Aplikace je prostředek komunikace mezi Pacientem a Poskytovatelem. Podobu, rozsah a spektrum možných funkcí a funkcionalit Aplikace, které může Pacient využít, určuje Poskytovatel. Provozovatel je zprostředkovatelem komunikace, vztah Pacienta a Poskytovatele, obsah tohoto vztahu a vzájemná práva a povinnosti jsou existencí Provozovatele a existencí Aplikace nedotčeny. Provozovatel dodává Poskytovateli Aplikaci a s tím možnost využití Aplikace pacienty Poskytovatele (jedná se o dodavatelské řešení procesů, které realizuje a za které je odpovědný Poskytovatel).
4. Aplikace je určena pro Pacienty, kteří jsou přesvědčeni, že samotné předání jejich požadavku příslušnému lékaři nevyžaduje osobní návštěvu Poskytovatele ani jeho bezprostřední reakci.
5. Pacient, který použije pro komunikaci s Poskytovatelem Aplikaci, například na místo telefonického kontaktu, umožní svému Poskytovateli, aby mohl lépe načasovat vyřízení jeho požadavku i s ohledem na požadavky ostatních Pacientů.
6. Použití Aplikace je vyhrazeno výlučně jen pro Pacienty konkrétního Poskytovatele. Pacientem se rozumí ve smyslu § 3 odst. 1 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách) fyzická osoba, které jsou poskytovány zdravotní služby.
7. Aplikace může obsahovat reklamní sdělení Provozovatele či třetích osob, jejichž zobrazení může pacient v rámci Aplikace odmítnout. V případě reklamního sdělení třetích osob není toto vyjádřením názoru, přesvědčení ani doporučení Provozovatele.
8. Provozovatel Aplikace není poskytovatelem zdravotních služeb a žádným způsobem neodpovídá za správnost postupu Poskytovatele, na něhož se Pacient s využitím Aplikace obrátí.
9. Aplikace není v žádném případě určena k přivolání rychlé zdravotnické pomoci nebo k použití v jiných situacích bezprostředního ohrožení života či zdraví Pacienta.
2. Registrace – Uživatelský účet a osobní údaje Pacienta
1. Uživatelem Aplikace může být pouze Pacient, jakožto fyzická osoba starší 18 let.
2. Za účelem užívání Aplikace musí být Pacient v Aplikaci zaregistrovaný neboli mu musí být v Aplikaci vytvořen uživatelský účet.
3. Uživatelský účet bude Pacientovi vytvořen příslušným poskytovatelem zdravotních služeb (resp. lékařem Pacienta) při návštěvě daného poskytovatele (nemocnice nebo ordinace praktického lékaře či ambulantního specialisty).
a. Pro založení uživatelského účtu je nutné zadat e-mail Pacienta a jeho telefonní číslo. Není možné založit uživatelský účet za pomoci údaje a/nebo údajů, který/é byl/y již k nějakému uživatelskému účtu přiřazen/y. Jinými slovy, jedna e-mailová adresa a jedno telefonní číslo lze použít pouze pro založení jednoho uživatelského účtu. Není možné, aby dva uživatelé měli byť jen některý z těchto údajů společný.
b. Poté Pacientovi přijde na uvedené telefonní číslo SMS s jedinečným kódem za účelem ověření telefonního čísla a s odkazem na stažení Aplikace. Pokud má Pacient Aplikaci již staženou, tentýž odkaz Aplikaci na daném zařízení rovnou otevře.
c. Pro dokončení registrace je nutné do Aplikace ověřit telefonní číslo zadáním jedinečného kódu ze SMS zprávy a posledních tři číslic z rodného čísla Pacienta do formuláře v Aplikaci.
d. Pacient bude následně v Aplikaci vyzván k udělení souhlasu s těmito Podmínkami a instruován k vytvoření uživatelského hesla.
4. Pacient bere na vědomí, že plnohodnotné užívání funkcí Aplikace je možné pouze pro již registrované a přihlášené uživatele v Aplikaci. V případech, kdy Pacient není doposud v Aplikaci registrován nebo přihlášen, bude kliknutím na tlačítko pro užití funkcí Aplikace přesměrován na formulář pro přihlášení a/nebo registraci do Aplikace.
5. Při užívání Aplikace má Pacient povinnost se řídit těmito Podmínkami. Jakékoli nezákonné a/nebo neoprávněné použití Aplikace je zakázáno. Využívání Aplikace Pacientem ke komerčním účelům je zakázáno, a to s výjimkou případů, kdy s takovýmto užitím dal Provozovatel předchozí souhlas.
3. Přihlášení do Aplikace
1. Pro používání Aplikace musí Pacient používat výlučně důvěryhodná a řádně zabezpečená zařízení jako je počítač, chytrý telefon nebo tablet s přístupem k síti internet.
2. Prostřednictvím Aplikace má Pacient možnost obrátit se na svého Poskytovatele a zadávat své požadavky pouze v případě, že tento Poskytovatel služby nabízené prostřednictvím Aplikace nabízí a pokud má Pacient v Aplikaci založený uživatelský účet (viz článek 2. Podmínek).
3. K užívání funkcionalit Aplikace se Pacient musí nejprve přihlásit. Přihlášení do Aplikace probíhá tak, že Pacient vyplní své uživatelské jméno (resp. telefonní číslo zadané při registraci) a heslo, které si nastavil při procesu registrace. Po zadání požadovaných údajů Pacient kliknutím na příslušné tlačítko údaje potvrdí, čímž bude zahájen proces přihlašování.
4. Po prvním přihlášení se do uživatelského účtu v Aplikaci má Pacient možnost zvolit, zda si pro další odemykání Aplikace bude přát využít biometrického zabezpečení nebo PIN kódu užívaného pro zabezpečení svého zařízení. Pokud Pacient tento postup zvolí, bude možné příště Aplikaci odemknout pomocí zvoleného zabezpečení, dle možností konkrétního zařízení Pacienta.
a. Aplikace využívá dvojího zabezpečení prostřednictvím systémového PIN kódu nebo biometrických údajů. Po přesunutí Aplikace do pozadí systém aktivuje automatické zamykání. Pokud se uživatel pokusí znovu otevřít Aplikaci do 30 sekund od jejího přesunu do pozadí, Aplikace se znovu automaticky odemkne, čímž je zabezpečen snadný přístup do Aplikace při jejím častém používání. V případě, že přerušení přístupu k Aplikaci přesáhne 30 sekund, je pro opětovné odemknutí Aplikace vyžadována biometrická autentizace nebo opětovné zadání systémového PIN kódu.
5. Uživatel zůstává prostřednictvím svého uživatelského účtu v Aplikaci trvale přihlášen, a to dokud:
a. neklikne na tlačítko pro odhlášení se v Aplikaci, nebo
b. neuplyne doba 12 měsíců od prvního přihlášení se do uživatelského účtu v Aplikaci, a to aniž by uživatel Aplikaci od té doby použil.
Pokud se uživatel ze svého uživatelského účtu v Aplikaci sám neodhlásí a ve stanovené době (tj. 12 měsíců od prvního přihlášení se do uživatelského účtu v Aplikaci) Aplikaci minimálně jednou použije, zůstává uživatel v Aplikaci přihlášen a Aplikaci pouze odemyká příslušným systémovým PIN kódem nebo biometrickou autentizací, pokud má toto odemykání uživatel na svém zařízení nastavené a povolené.
6. O zadání jakéhokoli požadavku ze strany pacienta se všemi podrobnostmi, které pacient uvede v Aplikaci, je příslušný Poskytovatel bezprostředně informován.
7. Požadavek pacienta je po svém úspěšném zadání uložen v Aplikaci k vyřízení, a to v rozhraní, které je určeno pro Poskytovatele. Pacient nemá možnost úspěšně odeslaný požadavek již jakkoli upravovat či zrušit prostřednictvím Aplikace, to neplatí v případě požadavku týkajícího se objednání se k lékaři online a/nebo přes Aplikaci (tyto požadavky lze v Aplikaci zrušit nebo případně změnit, a to v detailu daného vyšetření a/nebo termínu vyšetření).
4. Užití Aplikace
1. Po úspěšném přihlášení do Aplikace může Pacient Aplikaci využívat, a to v rozsahu, který je současně podporován příslušným Poskytovatelem.
2. Obsah Aplikace je rozdělen do tří základních částí, a to do části „Přehled“, části „Moje zdraví“ a části „Profil“.
4.1. Část „Přehled“
1. V části „Přehled“ se nachází další oddíly obsahu aplikace, které se týkají především zásadních požadavků Pacienta a informací pro Pacienta.
2. Jedná se o části:
a. „Nadcházející vyšetření“
i. Při rozkliknutí této části se Pacientovi zobrazí přehled nadcházejících vyšetření Pacienta evidovaných u Poskytovatele, popř. Poskytovatelů, kteří pro komunikaci s Pacientem Aplikaci využívají a kteří tyto termíny vyšetření evidují a do Aplikace zadávají.
b. „Nové záznamy“
i. Při rozkliknutí této části se Pacientovi zobrazí přehled nejnovějších záznamů dostupných ve zdravotnické dokumentaci prostřednictvím Aplikace. Jedná se zejména o výsledky různých vyšetření nebo jiné lékařské zprávy.
c. „Vyzvednout recept“
i. Při rozkliknutí této části se Pacientovi zobrazí přehled nevyzvednutých eReceptů, a to včetně QR kódu a základních informací, jako je zejména údaj o osobě, která eRecept vystavila a době platnosti eReceptu.
d. „Objednat se k lékaři“
i. Při rozkliknutí této části se Pacientovi zobrazí přehled pracovišť Poskytovatele, popř. Poskytovatelů, do kterých se lze prostřednictvím Aplikace objednat.
ii. Při rozkliknutí příslušného pracoviště se Pacientovi zobrazí doplňující informace, které se v případě Pacienta k danému Pracovišti vztahují, a to zejména zda je Pacient na daném pracovišti již registrován, informace o pravidelné otevírací době pracoviště (je-li dostupná), adresa místa pracoviště a kontaktní informace, data nadcházejících vyšetření a související dokumentace.
iii. Pokud je tato možnost na daném pracovišti podporována, pro objednání se na vyšetření, prohlídku či jiný zákrok v oblasti péče o zdraví může Pacient kliknout na tlačítko „Objednat se“. Následně se Pacientovi objeví nabídka s dostupnými termíny, které si Pacient může zvolit. Pro dokončení rezervace termínů je následně nutné potvrdit dokončení rezervace, a to odsouhlasením shrnutí rezervace a kliknutím na tlačítko „Odeslat“.
iv. Po dokončení objednání se k lékaři bude daný termín evidován v části „Nadcházející vyšetření“, v oddílu „Vyšetření“ v sekci daného pracoviště a v části „Moje zdraví“ v sekci „Termíny vyšetření“.
e. „Vytvořit žádost na lékaře“
i. Při rozkliknutí této části se Pacientovi zobrazí přehled možností, které lze využít. Jedná se zejména o pokyn „Obnovit recept“, „Ukončit neschopenku“ nebo „Změnit termín návštěvy“.
ii. Při výběru „Obnovit recept“ se Pacientovi zobrazí předchozí recepty, které byly pacientovi Poskytovatelem předepsány. Pacient dále může vybrat recept, který si přeje obnovit, a to kliknutím na příslušné tlačítko. Pacient následně vybere odpovídající pracoviště, bude mu v Aplikaci umožněno kliknout na tlačítko „Odeslat žádost“. Pro úplnost je nutné uvést, že se jedná o žádost, která nemusí být okamžitě zpracována. O výsledku žádosti bude Pacient informován zpravidla v řádech několika pracovních dnů.
a. Funkce „Obnovit recept“ lze využít pouze u Poskytovatele, resp. pracovišť Poskytovatele, která Pacientovi v minulosti již na daný lék recept vystavila a zároveň tato pracoviště obnovu receptu realizují a tuto funkci podporují.
iii. Při výběru požadavku „Změnit termín návštěvy“ je možné změnit termín objednaného vyšetření či jiné návštěvy Poskytovatele. Změnu termínu objednání lze provést online pouze u těch pracovišť, která poskytují kalendář online a pouze ve vztahu k objednávkám, které byly vytvořeny prostřednictvím Aplikace. Pro ostatní vyšetření je nutné přeobjednání provést telefonicky. Tyto termíny nejsou uvedeny v přehledu.
4.2. Část „Moje zdraví“
1. Část „Moje zdraví“ se opět dělí do několika sekcí. Jedná se zejména o přehledy a seznamy veškerých termínů vyšetření, zdravotnických pracovišť, zdravotních záznamů, laboratorních výsledků, vystavených neschopenek, eReceptů a předepsaných léčivých přípravků či zdravotnických prostředků, a nakonec také podaných žádostí Pacientem směrem k Poskytovateli.
2. Tyto sekce fungují následujícím způsobem:
a. „Termíny vyšetření“
i. Při rozkliknutí termínů vyšetření se Pacientovi zobrazí seznam nadcházejících i minulých vyšetření. Pacient má možnost si zobrazit detaily jednotlivých vyšetření, včetně možnosti zobrazení místa vyšetření na mapě, zobrazení kontaktních informací, popř. též možnosti zrušení rezervace, je-li tato funkcionalita předmětným pracovištěm Poskytovatele podporována.
b. „Zdravotnická pracoviště“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí přehled pracovišť Poskytovatele, popř. Poskytovatelů, do kterých se lze prostřednictvím Aplikace a/nebo telefonicky objednat.
ii. Následně pacient může postupovat stejně jako v případě popsaném v čl. 4.1 odst. 2 písm. d) těchto Podmínek.
c. „Zdravotní záznamy“
i. Při rozkliknutí této sekce se zobrazí zdravotní záznamy, které jsou Poskytovatelem Pacientovi prostřednictvím Aplikace sdíleny.
ii. Pacient může jednotlivé záznamy rozkliknout a zobrazit tak detaily jednotlivých záznamů, včetně informace o tom, kdo a kdy zprávu vystavil a o jaké pracoviště se jednalo.
iii. Kliknutím na tlačítko „Zobrazit lékařskou zprávu“ si Pacient může zobrazit podrobný obsah dané zprávy.
iv. Náhled předmětné lékařské zprávy si může Pacient rovněž otevřít prostřednictvím externího prohlížeče ve svém zařízení, a to kliknutím na tlačítko „Otevřít jako PDF“. Pacient si následně může náhled předmětné lékařské zprávy uložit prostřednictvím daného externího prohlížeče uložit, pokud takovou funkci tento prohlížeč nabízí.
v. Zdravotní záznamy dostupné v Aplikaci nemusí obsahovat veškeré záznamy obsažené ve zdravotnické dokumentaci Pacienta vedené Poskytovatelem. Zdravotní záznamy dostupné v Aplikaci nejsou kopií zdravotnické dokumentace. Zdravotní záznamy dostupné v Aplikaci nejsou kopií zdravotnické dokumentace ani její části, ale plní funkci realizace náhledu na obsah vybraných částí zdravotnické dokumentace.
d. „Laboratorní záznamy“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí seznam laboratorních výsledků, které Poskytovatel v případě Pacienta eviduje a sdílí prostřednictvím Aplikace.
ii. Aplikace Pacientovi i v této sekci nabízí obdobné možnosti jako v případě zobrazení zdravotních záznamů, tj. možnosti popsané v čl. 4.2 odst. 2 písm. c) těchto Podmínek.
iii. Laboratorní záznamy dostupné v Aplikaci nemusí obsahovat veškeré záznamy obsažené ve zdravotnické dokumentaci Pacienta vedené Poskytovatelem. Laboratorní záznamy dostupné v Aplikaci nejsou kopií zdravotnické dokumentace. Laboratorní záznamy dostupné v Aplikaci nejsou kopií zdravotnické dokumentace ani její části, ale plní funkci realizace náhledu na obsah vybraných částí zdravotnické dokumentace.
e. „Neschopenky“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí seznam vystavených neschopenek, včetně těch, jejichž platnost již byla ukončena.
ii. Pacient může v Aplikaci jednotlivé neschopenky rozkliknout a zobrazit si jejich detaily. Jedná se zejména o číslo rozhodnutí, platnost neschopenky, údaje o povolených vycházkách, adresy pobytu během dočasné pracovní neschopnosti, údaje o tom, kdo a kdy neschopenku vystavil, z jakého důvodu, údaje o zaměstnavateli a případně další související informace.
f. „Recepty“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí seznam vystavených receptů.
ii. Pacient si může v této sekci opět zobrazit detaily k jednotlivým receptům. Pacientovi se tak zobrazí především název předepsaného léčivého přípravku, údaje o tom, kdo a kdy recept vystavil, o době jeho platnosti, možnost zobrazit si QR kód daného receptu (kliknutím na tlačítko „Zobrazit QR kód“) nebo požádat o obnovení receptu (kliknutím na tlačítko „Požádat o obnovení receptu“, v tomto případě se postupuje stejně jako dle čl. 4.1 odst. 2 písm. e) bod II těchto Podmínek), předepsané dávkování daného léčivého přípravku, počet předepsaných balení apod.
g. „Léky“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí seznam předepsaných léčivých přípravků. Léčivé přípravky jsou v Aplikaci rozděleny do jednotlivých skupin (např. skupina „Oblíbené“, „Kosti, svaly a klouby“ nebo „Výchozí skupina léků“).
ii. Pacient si jednotlivé léčivé přípravky může rozkliknout v detailu, kde se Pacientovi zobrazí údaje o úplném názvu léčivého přípravku, předepsaném dávkování, posledním předepsání léčivého přípravku apod. Pacient opět může též požádat o obnovení receptu ve vztahu k danému léčivému přípravku, a to kliknutím na tlačítko „Požádat o obnovení receptu“, v tomto případě se postupuje stejně jako dle čl. 4.1 odst. 2 písm. e) bod II těchto Podmínek.
iii. Pacient si může též vybrané léky označit jako oblíbené, a to stisknutím tlačítka s hvězdičkou v pravém horním rohu obrazovky. Takto označené léčivé přípravky se budou následně ve výchozím přehledu v sekci „Léky“ zobrazovat ve skupině „Oblíbené“.
h. „Žádosti“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí seznam žádostí vytvořených v Aplikaci, např. žádostí o obnovení receptu.
ii. Pacient si může jednotlivé žádosti zobrazit v detailu, ve kterém se zobrazí zejména stav předmětné žádosti (tj. zda již byla vyřízena či zda na vyřízení teprve čeká), údaje, o jakou žádost se jedná, kdy bylo vytvořena a možnost zrušení dané žádosti kliknutím na tlačítko „Zrušit žádost“.
4.3. Část „Profil“
1. Při rozkliknutí části „Profil“ se Pacientovi zobrazí přehled dalších sekcí, ve kterých jsou uvedeny např. osobní údaje Pacienta vedené v Aplikaci, nastavení, dále instruktážní materiály k užití Aplikace, možnost ohodnotit Aplikaci a poslat připomínky k fungování Aplikace, a nakonec možnost odhlásit se ze svého profilu.
a. „Osobní údaje“
i. Při rozkliknutí této sekce se Pacientovi zobrazí osobní údaje, které Pacient do Aplikace zadával v rámci procesu registrace nebo které jsou o něm vedeny Poskytovatelem v rámci Aplikace.
ii. Jedná se o údaje jako je jméno a příjmení Pacienta, datum narození, pohlaví, zdravotní pojišťovna, rodné číslo Pacienta, adresa trvalého pobytu a kontaktní údaje.
b. „Nastavení“
i. Při rozkliknutí sekce „Nastavení“ se pacient dostane k možnostem mnoha pokynů.
ii. Pacient si může v této sekci nastavit fungování Aplikace, např. zda si přeje dostávat tzv. push-up upozornění do telefonu v případě změn svých výsledků či vystavení nových receptů apod.
iii. Pacient si též může nastavit, zda si přeje, aby se Aplikace automaticky při jejím „dání do pozadí“ automaticky uzamkla.
iv. Pacient si může samozřejmě též změnit své heslo pro přihlášení se do svého účtu v Aplikaci.
v. V této sekci jsou dále dostupná aktuální znění Podmínek užívání Aplikace, Zásady ochrany osobních údajů a vyjádření souhlasu s Těmito Podmínkami užívání aplikace s tím, že odvoláním souhlasu s těmito Podmínkami užití Aplikace přestanou být služby Aplikace mZdraví přístupné a účet Pacienta bude smazán.
vi. Pacient může dále kliknutím na tlačítko „Smazat účet“ a jeho následným potvrzením též svůj účet v Aplikaci zcela odstranit. Smazáním účtu Pacient přijde o přístup do Aplikace. V případě, že se v budoucnu rozhodne Pacient Aplikaci opět využívat, bude nutné opět projít procesem „Registrace“ ve smyslu čl. 2 těchto Podmínek.
c. „Představení aplikace“, „Často kladené dotazy“ a „Kontaktovat podporu“
i. Při rozkliknutí výše uvedených tlačítek si může pacient zobrazit zjednodušeně vysvětlené fungování Aplikace, zobrazit si často kladené dotazy či kontaktovat podporu Provozovatele Aplikace.
d. „Ohodnotit aplikaci“ a „Poslat námět“
i. Pacient může též ohodnotit fungování Aplikace anebo poslat námět Provozovateli aplikace na vylepšení služeb poskytovaných, resp. zprostředkovávaných, prostřednictvím Aplikace.
e. „Odhlásit se“
i. Kliknutím na tlačítko „Odhlásit se“ se Pacient může ze svého účtu odhlásit. Po odhlášení se z Aplikace se bude muset Pacient před dalším užitím Aplikace do svého účtu opět přihlásit, a to zadáním svého uživatelského jména a hesla.
3. O zadání jakéhokoli požadavku ze strany pacienta se všemi podrobnostmi, které pacient uvede v Aplikaci, je příslušný Poskytovatel bezprostředně informován.
4. Požadavek pacienta je po svém úspěšném zadání uložen v Aplikaci k vyřízení, a to v rozhraní, které je určeno pro Poskytovatele. Pacient nemá možnost úspěšně odeslaný požadavek již jakkoli upravovat či zrušit prostřednictvím Aplikace, to neplatí v případě požadavku týkajícího se objednání se k lékaři online a/nebo přes Aplikaci (tyto požadavky lze v Aplikaci zrušit nebo případně změnit, a to v detailu daného vyšetření a/nebo termínu vyšetření).
5. Pacient odpovídá za jakékoli nakládání, zpřístupnění, zveřejnění či jiné užití informací a souborů dostupných v Aplikaci a stažených do svého zařízení.
5. Použití obsahu a práva duševního vlastnictví
1. Aplikace nesmí být bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele kopírována nebo jinak používána způsobem, který je v rozporu s výše uvedenými podmínkami a způsobem, který není běžný a přiměřený. Aplikace je vlastnictvím Provozovatele. Provozovatel tímto neuděluje pacientovi žádnou licenci nebo právo k jakýmkoli obchodním značkám, patentům, obchodnímu tajemství, technologiím, výrobkům, procesům nebo jiným majetkovým právům Provozovatele, nebo jeho partnerů.
2. Veškeré údaje obsažené v Aplikaci a generované při jejím používání jednotlivými pacienty mohou být ze strany Provozovatele při dodržení pravidel ochrany osobních údajů podle čl. 4 těchto podmínek používány pro statistické účely, hodnocení funkčnosti, vylepšování a zajištění provozu Aplikace.
6. Ochrana osobních údajů
1. Provozovatel zpracovává osobní údaje uživatelů v souladu s nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 (dále jen „Nařízení GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
2. Provozovatel vystupuje ve vztahu k Poskytovateli jakožto dodavatel služeb v souvislosti s provozováním Aplikace. V rámci zpracování osobních údajů Provozovatel vystupuje jako zpracovatel a Poskytovatel jako správce osobních údajů ve smyslu Nařízení GDPR. Mezi Provozovatelem a Poskytovatelem je uzavřena zpracovatelská smlouva dle čl. 28 Nařízení GDPR.
3. Zpracování osobních údajů je popsáno v samostatném dokumentu Informace o zpracování osobních údajů dostupném na webových stránkách Poskytovatele. Případné změny týkající se zpracování osobních údajů provedené změnou dokumentu Informace o zpracování osobních údajů neznamenají změnu těchto Podmínek.
7. Obsah a provoz Aplikace
1. Pacient bere na vědomí, že Provozovatel je oprávněn měnit a doplňovat funkční složky Aplikace. Dále si Provozovatel vyhrazuje právo kdykoli bez dalšího částečně nebo zcela omezit funkčnost Aplikace v jakémkoli rozsahu, bude-li to vzhledem ke konkrétním okolnostem nezbytné. Bude-li to objektivně možné, bude Provozovatel o těchto okolnostech Pacienta s předstihem informovat.
2. Pacient bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn měnit a doplňovat obsah sdílený z jeho strany prostřednictvím Aplikace, a to v souladu s příslušnými právními předpisy, které se na Poskytovatele vztahují.
3. Provozovatel se zavazuje udržovat obsah Aplikace, po funkční stránce aktualizovaný/é, a to po dobu trvání Smlouvy. Důvodem změny funkcionalit Aplikace může být například: přidání vlastností, funkcí, vylepšení stávajících funkcí, změna algoritmů, odstranění obsahu, plnění smluvních povinností vůči uživatelům a popř. třetím osobám, dodržování zákonných požadavků.
4. Provozovatel není oprávněn nijak zasahovat do obsahu informací, dokumentů či komunikace umístěné do Aplikace Pacientem a Poskytovatelem, či je dokonce odstraňovat, ledaže že jsou zjevně chybné, zjevně neúplné, v rozporu s právními předpisy, Podmínkami aplikace, dobrými mravy, veřejným pořádkem či zájmy Provozovatele apod. Jedná se zejména o takový obsah, který je klamavý nebo nepravdivý, má charakter spamu nebo nijak nesouvisí se zaměřením Aplikace nebo který vykazuje znaky diskriminace jakékoli osoby nebo skupiny osob nebo jiné obecně zavrženíhodné jednání či postoje. Provozovatel neodpovídá Pacientovi za jakoukoli škodu a/nebo újmu, která by mu mohla být způsobena omezením funkčnosti Aplikace.
5. Provozovatel je oprávněn kdykoli kontrolovat soulad užívání Aplikace s těmito Podmínkami a požadovat od Pacienta okamžitou nápravu, zejména v podobě úpravy či smazání obsahu, který je v rozporu s těmito Podmínkami.
8. Duševní vlastnictví
1. Aplikace obsahuje duševní vlastnictví, které náleží Provozovateli, a to zejména, nikoli však výlučně, autorská práva, ochranné známky, patenty, informace ohledně technologií a jiná majetková práva, která mohou být vyjádřena textem, grafickou podobou, audio nebo video nahrávkami, odkazy, zdrojovými kódy apod. Provozovatel si vyhrazuje veškerá práva k předmětům svého duševního vlastnictví. Pacientovi a Poskytovateli je v souladu s těmito Podmínkami aplikace a Smlouvou uděleno nevýlučné, nepřevoditelné, omezené a za okolností uvedených v těchto Podmínkách, též odvolatelné právo na přístup k určitému obsahu dostupného prostřednictvím Aplikace a v něm/nich dostupného materiálu a na jejich užívání.
2. Pacient i Poskytovatel se zavazují, že nebudou porušovat duševní vlastnictví Provozovatele ani třetích osob, že se budou řídit při užívání Aplikace veškerými platnými právními předpisy, že nezneužijí Aplikaci pro jakékoli nezákonné účely a nebudou jednat takovým způsobem, kterým by mohli jakémukoli jinému uživateli způsobit škodu nebo újmu na zdraví či jiném osobnostním právu nebo které by mohlo mít jakýkoli jiný negativní dopad na život, zdraví či majetek jiného uživatele. Provozovatel je oprávněn učinit příslušné právní kroky vůči komukoli, kdo dle mínění Provozovatele jakýmkoli způsobem porušil či porušuje povinnosti uvedené v těchto Podmínkách, a to včetně možnosti podat trestní oznámení u příslušných orgánů veřejné moci. Pacient a Poskytovatel odpovídají za veškerou újmu vzniklou v důsledku porušení či zásahu do práv duševního vlastnictví Provozovatele.
9. Základní technické požadavky
1. Přístup do Aplikace je Pacientovi umožněn prostřednictvím mobilních elektronických zařízení umožňujících přístup k síti internet, a to mobilních zařízení, která musí být pro přístup k Aplikaci aktualizována na jejich v daném čase nejnovější (aktuální) verzi. Pro možnost využití funkcí Aplikace v plném rozsahu je nezbytné, aby software mobilního elektronického zařízení, včetně Aplikace, byl pravidelně aktualizován. Internetové připojení Pacienta musí disponovat dostatečnou rychlostí připojení, dostačující pro možnost stahování souborů. Mobilní elektronické zařízení Pacienta, musí být současně vybaveno programem (software) umožňujícím zobrazení (procházení) souborů ve formátu PDF. Za splnění uvedených technických požadavků odpovídá Pacient, a tudíž Provozovatel ani Poskytovatel neodpovídají za řádné fungování Aplikace a služeb poskytovaných prostřednictvím Aplikace v případě, kdy zařízení Pacienta nesplňuje uvedené technické požadavky.
10. Rozhodné právo a smluvní vztahy
1. Veškerá jednání učiněná mezi Pacientem a Provozovatelem, provoz Aplikace a tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky, a to i v případě, pokud je ve vztahu mezi účastníky přítomen mezinárodní prvek. Jakýkoli spor mezi Pacientem a Provozovatelem týkající se Aplikace nebo ve spojitosti s ní bude vyřešen příslušným soudem v České republice, pokud nebude vyřešen smírnou cestou.
2. Tyto Podmínky může Provozovatel podle potřeby aktualizovat, aby zohlednil případné změny a/nebo vylepšené fungování Aplikace. Pacienti by měli věnovat pozornost všem aktualizacím těchto podmínek.
11. Kontakt na Provozovatele
Cyber Fox s.r.o.
IČO: 25673360
Se sídlem: Milady Horákové 116/109, Hradčany, 160 00 Praha 6
E-mail: info@cyberfox.cz
12. Závěrečná ustanovení
1. Pokud se jakékoli ustanovení těchto Podmínek nebo jeho část ukáže jako neplatné nebo nevynutitelné/stane se neplatným či nevynutitelným/bude shledáno neplatným či nevynutitelným soudem či jiným příslušným orgánem, nemá tato neplatnost či nevynutitelnost vliv na platnost či vynutitelnost ostatních ustanovení těchto Podmínek nebo jejich částí.
2. V průběhu provozu Aplikace mohou nastat okolnosti, které vyvolají rozumnou potřebu pozdějších změn těchto Podmínek aplikace. Za tímto účelem je Provozovatel oprávněn změnit Podmínky v nezbytném rozsahu. O změně Podmínek je Provozovatel povinen Pacienta a Poskytovatele bez zbytečného odkladu informovat prostřednictvím uživatelského rozhraní Aplikace a/nebo zasláním e-mailové zprávy na adresu uvedenou uživatelem v jeho uživatelském účtu či jinak písemně sdělenou Provozovateli. Pacient je oprávněn změnu Podmínek odmítnout Pokud Pacient svůj nesouhlas Provozovateli nesdělí, má se za to, že s novým zněním Podmínek aplikace souhlasí. V případě odmítnutí změny Podmínek aplikace je Pacient povinen se s okamžitou platností zdržet užívání Aplikace. V takovém případě bude ze strany Poskytovatele zrušena registrace uživatele v Aplikaci, včetně uživatelského účtu uživatele. Tímto ustanovením nejsou nijak dotčena práva a povinnosti vzniklé před účinností změny Podmínkami.
3. Tyto Podmínky se uplatní ve vztahu mezi Pacientem, Poskytovatelem a Provozovatelem při poskytování zdravotních služeb, komunikací prostřednictvím Aplikace, užíváním Aplikace a při jednáních s tím souvisejících.
4. Pacient není oprávněn postoupit ani jinak převést svá práva a povinnosti vyplývající z těchto Podmínek na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele.
5. Tyto Podmínky aplikace nabývají platnosti a účinnosti dne 23. 9. 2024.